ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ

1 листопада 2021 року доцент кафедри СЕМЕРНЯ Оксана Миколаївна та студенти 4 курсу  Ecol1-b18 групи : ПЄХТЄРЄВА Кароліна, КОРОТКИХ Ірина, ТИМОЩУК Лілія – прийняли участь у XІV Всеукраїнській науково-практичній конференції «ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ», яка відбулась у Рівненському Державному Гуманітарному Університеті. Колективно виступили з пленарною доповіддю “GOOGLE ТЕХНОЛОГІЇ В ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНІЙ ОСВІТІ”. Основна ідея доповіді – що є сенс поєднувати та інтегрувати навчальні технології, робити навчання змішаним для сучасних студентів і викладачів. Одним із цікавих, пізнавальних і безоплатних он-лайн сервісів є сервіс Google. У ньому є загальновживані додатки, як-от: GmailGoogle Клас, Google MeetGoogle Календар, Google KeepGoogle Диск, Google Документи, Google Таблиці, App SheetGoogle Презентації, Google Форми, Google JamboardGoogle Мої карти, Google Сайти, Google Тренди, Google Академія, Google Групи, Google Сповіщення, Доповнення до об’єктів Google Диску, Google ChromeGoogle Довідка, Google Центр безпеки, можливості Google Workspace. Так і спеціальні додатки, – для природничо-математичної освіти: TeX equation editor, Simulations and Animations for Astronomy, Eigenmath Algebra calculator console for a browser, National Geographic™ Photo Of The Day, Memory Game, Bio Image Viewer and Converter тощо. Таким чином, можна навчитись організувати ефективну взаємодію між учасниками освітнього процесу за допомогою цифрових інструментів Google, взнати які особливості та переваги Google Workspace for Education, узнати як працювати з обліковим записом закладу вищої освіти на різних пристроях: за допомогою комп’ютера і мобільного пристрою, узнати як створити та підтримувати персональне інформаційне середовище студента і викладача, навчитись організації дистанційного навчання як для студентів так і для викладачів: як підготувати природничо-математичні завдання у віртуальних кімнатах, зібрати студентські роботи, залучити до захищених відеозустрічей, відеоекскурсій, віртуальних лабораторних робіт та багато іншого.